Subject: EL direktiivi 2024/825 jõustumine
From: "SAADOJA Kart" <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Date: Mon, 13 Jul 2026 11:25:48 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Palun suunata kiri eelnõu vastutavale ametnikule.

Seoses direktiivi (EL) 2024/825 ülevõtmisega on ette valmistatud
võlaõigusseaduse muutmise eelnõu, mille alusel muudatused peaksid jõustuma
27.09.2026.

Et aegsasti valmistuda seadusemuudatusteks sooviksime saada komisjoni
rakendusmääruse kohasest ühtlustatud garantiiteatest ja garantiimärgisest
trükikõlblikud originaalfailid. Seletuskirja lisades olevad kujutised ei
ole piisava kvaliteediga füüsilistesse müügikohtadesse paigutamiseks.

Ette tänades

Kärt Saadoja

Tamro Baltics / Tamro Eesti OÜ

Turundusosakonna tiimijuht

Pärnu mnt. 501

76401 Laagri, Eesti

Mobiil +3725348 4898

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.tamrobaltics.com/> www.tamrobaltics.com

OOO: 20.07.-02.08.26

Internal